Voor elk evenement een geschikte ruimte
Op zoek naar een mooie ruimte voor uw evenement? Bij ons vindt u voor elke gelegenheid een passende zaal! Onze evenementenlocatie Mariënhof Amersfoort is een stadsklooster met verhaal en karakter en biedt ruimte aan gezelschappen van 10 tot maar liefst 700 personen.
Onze 10 zalen hebben elk een eigen stijl en grootte, zodat er voor elke gelegenheid een passende ruimte is. Van vergaderingen tot congressen en van diners tot feestjes, bij ons kan het allemaal!
Mariënhof Amersfoort beschikt over alle moderne faciliteiten voor elk soort evenement. Prijzen voor het huren van een zaal beginnen al bij € 150,- per dagdeel. We hanteren verschillende zaalhuur tarieven voor onze ruimtes.
We adviseren u graag over welke ruimte het best bij uw bijeenkomst past. Wilt u de hele locatie graag exclusief voor uw beurs, feest of congres huren? Ook dat is mogelijk!
Duurzaamheid
Al bijna 550 jaar staat de Mariënhof midden in de samenleving. We hebben altijd al een voortrekkersrol vervuld in sprankelend het verschil maken. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) zit diep in ons DNA geworteld en dit dragen we dan ook op verschillende manieren uit.
Natuurlijk onderbouwen we (waar mogelijk en efficiënt) dit middels cijfers en getallen, maar bovenal door te DOEN. Dit gaat gepaard met vallen en opstaan en het morgen weer een beetje beter doen dan vandaag. De drie pijlers van MVO geven de richting en daarnaast hebben we er een vierde pijler aan toegevoegd.
Meer weten? Lees hier meer
Centraal gelegen locatie in Amersfoort, perfect bereikbaar
Mariënhof Amersfoort is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Op steenworp afstand van de Mariënhof bevindt zich parkeergarage de Koestraat (400+ parkeerplaatsen). Hier kunnen uw gasten parkeren.
Vanaf Amersfoort CS rijden diverse buslijnen richting de Mariënhof en de bushalte bevindt zich pal voor onze deur!